14 MARS

Min kväll vart väldigt lyckad. Det var lite lamt men jag hade kul ändå. Kom hem för ett tag sen och nu ligger jag här och tycker synd om mig själv...men det är väl vad man får ta! Har också kommit på en väldigt konstig sak att jag vaknar alltid upp ont någonstans men jag får aldrig blåmärken utan typ knölar som bulor typ fast det känns som bölder, och det blir så varenda gång jag slagit i, som igår så ramlade jag på isen när jag sprang alldeles själv haha fan vad jag garva, men i allafall jag slog i höften eller typ rumpan, handen och armbågen och det är en stor knöl på höften/baken...ca 5cm långt och brett och på handen och armbågen har jag en knöl, känns som en kula typ och skrapsår på armbågen, haha aja vem bryr sig men jag tycker det är lite roligt, och väldigt konstigt. 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske gå ut på en liiiten promenad och kolla på film och äta godis! Sen är det wipeout ikväll. pusss

Kommentarer
Postat av: louise

hörde jag (liten) PROMENAD haha

puuss snygging, klänningen som du hade var riktigt snygg!

2010-03-14 @ 19:05:54
URL: http://louisefredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0