ONSDAG

Vaknade upp hos sanna igår morse och vi skulle göra oss i ordning till skolan, men jag kände att jag mådde illa och hade huvudverk så jag åkte hem istället och sov till kl 2 sen var jag hemma hela dagen och slappade! Imorse var jag hemma från skolan igen pga att jag inte hade orken bara. Kl 1 gjorde jag i ordning mig lite och mötte upp Filippa & Alexandra vid ica, vi gick till gårn och softade lite sen gick vi till salambo och jag åt pizza. Sen åkte Alex hem så jag och Filippa gick till gårn och efter ett tag åkte hon också hem men jag orkade inte gå hem så jag stanna på gårn med Jacob ända tills det stängde. Kom hem och duscha och nu ligger jag här och kände för att upptadera er om mig roliga dag, haha! Fast roligt hade jag faktist även om det inte låter som så ;) Imorgon är det torsdag så ni vet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0