helgen

Okej börjar med i fredags, jag och albin följde med sanna hem vi åt och sen drog vi till gårn efter ett tag och där hände det inte mycket...så vi drog hem till mig ett tag sen hem till sanna och då hänkade isac hallberg johan andreas john henke zebbe och mantuz! Sen när alla drog hem slockna vi nästan direkt. På morgonen kom mamma och hämta mig så vi åkte till örebro och hälsa fört på östen på sjukhuset, sen åkte vi till farmor och fika och jag fick även födelsedagspengar och massa godis, så vi åkte förbi marieberg en snabbis men jag hitta fan ingenting, plus att jag var stressad också, sen åkte vi förbi mormor på vägen hem, och gulla med hennes söta valpar! aaaw. Sen kom jag hem och slängde på mig smink och kläder och åkte till josefin där massa tjejer var, trevligttrevligt. Kom hem och fixa lite sen sov jag. Idag ska sanna färga mer slingor i mitt hår, och så ska jag kanske dra och träna lite med alexandra och jennifer. Vi hörs kanske senare eller imorgon, nu ska jag äta frukost hejhej!



























Kommentarer
Postat av: Elmer Törnquist ^^

Jag vill också va med nån gång !! :O

2010-03-21 @ 21:07:10
URL: http://elmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0