GNIPPOHSSHOPPING

hallådär. hm jaa, igår var det skola toppen! hoho.. på kvällen var jag med sanna jacob och zebbe, mycket roande! Sen sov jag hemma hos henne och idag åkte jag mamma och sanna till marieberg och shoppa, hitta fan inget men köpte lite saker iallafall även fast jag inte tyckte om det så mycket. Nu sitter jag här och föröker packa tills imorgon. Ska bli grymt kul men snart ska jag till konsum och möta upp louise så hon får träffa mig ett tag innan jag åker hihi. Uppdaterar antigen senare eller imorgon innan vi åker, bussen går klockan 5...


Linne från Gina tricot, 129:-


Linne fån Gina, 129:-


T-shirt från Gina, 99:-


Tights från Gina, 199:-


Tights från Gina 199:-


klänning från Bik Bok, 199:-


bh från hm, 149:- bikini från cubus 149:- spetstrosor från cubus 69:-


smink väska 69:- & ögonbrynsknivar 60:- från kicks
solglasögon från BikBok 79:- 3 trosor, pieces gtån Vera Moda, 60:- styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0