louise gästbloggar

johanna och jag kom hem för ett tag sen och nu ligger hon och försöker slå mitt rekord på någe mobil spel haha
jag ska snart åka til min farmor och fika, buhu och johannna ska sola med jennifer
? aja intressant inlägg men var bara tvungen, puuuss

(hahaha ''någe mobilspel'' som om det inte va nån big deal, jo det är ett spel på mobilen som louise försökt slå mig på i flera veckor och äntligen gjorde idag haha! Och så körde jag det en gång;) ah va bara tvugen att säga det haha det va lite kul) /johanna



Kommentarer
Postat av: louise

FU hahahha jag äger dig på det där speler xD



OCH jag gillar INTE den där bildern, på mig ._.

2010-01-20 @ 20:12:10
URL: http://louisefredin.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det gör du fan inte:D haha!

och jag gilla inte den andra bilden så jag bytte evil smile

2010-01-20 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0