i brist på annat...



3 frågor om förhållanden

är du singel? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej
hur många har du varit kär i? - 2

10 frågor om dig själv
namn? johanna,
när fyller du år? - artonde april

några piercingar? - öronen, fast dom har typ växt igen, och ett igenväxt i näsan^^
vad har du på dig just nu? - en stor tröja
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova så länge jag vill
vad tycker du mest om hos dig själv? inget? ah pass
vad är du bra på? hatar sånahär frågor...jag vetifan?
vem älskar du mest på denna jorden? många
sover du hellre själv än tillsammans med någon? både och, men tycker väldigt mycket om att sova själv



10 frågor om dina vänner



vem vet allt om dig? - inte allt precis, men sanna!
vem är den roligaste av dina vänner? - många är roliga, hihi
vem är snyggast av dina vänner? - alla!
vem är mest partyprisse?- hm, ingen som är dirket mer än någon annan?
vem är den du helst har filmkväll med? - tobias maybe




12 Frågor om din familj



vem står för underhållningen? - sara, hah
vem sover du oftast med? - mig själv?
roligaste kvällen med familjemedlem? - med hanna när hon va på skogsröjet typ? haha fast asså jag var ju inte där med henne men träffa henne där.
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - två minuter sen kanske?

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - nån dag sen,
vem står dig närmast? - sara kanske?
vem är farligast i din familj? - jag såklart?
vem är coolast? - fortfarande jag
har ni något husdjur? - ja
vem har du mest gemensamt med? - ehm.. hanna kanske?



10 frågor om idag
vad har du gjort? - vart med louise, sen solat och vart med jennifer
har du varit glad idag? - varken glad eller ledsen, vetifan va jag vart?
har du varit ledsen idag? - neh
har du gjort något bra idag? - nej skulle jag inte tro
vad ska du göra nu? - hämta coola & kolla på how i met your mother
har du gjort något dåligt idag? mjo, det har jag nog
vad har du ätit idag? spagetti
har du duschat idag? - kroppen, imorse
är du trött nu? - nja
vad händer imon? - skola, sen klippa mig
har du varit i skolan idag? - yes



Annat
Hur mår du just nu? - bra, men mensvärk som ini...
Har du piercat dig? - som jag sa däruppe. ?
Är du hungrig nu? - ja, lite
Vad är klockan nu just nu? - 20:23
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se

Telefon/ Mobil
Vem ringde dig senast? -  sara
Vem ringde du senast? - jennifer
Vem sms:a till dig senast? - jennifer
Vem sms:a du till senast? - pappa



Övrigt
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - ja, lite



Musik
Lyssnar du på musik just nu? - jaa
Vilket är ditt favoritband? - har inget favoritband
Vad gillar du för musik? - hm...asså olika?




Kläder
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja

Smink & Hår

Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - hahaneej
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - ja, oftast

Använder du volymspray? - nja, händer
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - skinvadå? nej.. heh
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? -  nej
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej, plattar nästan varje dag
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej..haha?

Kärlek

Har du kysst någon idag? -  ja
Har du ett förhållande? - ja :)
Är du romantisk? - hahanej, lr fråga inte mig?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - haha..jaa jag snodde mantuz från angelica könig i 2an..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - hm, andreas? eller vare kalle pousar, eller det kanske va mantuz haha!
Hur länge höll det? - inte länge, haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? ja hah.
Vem sov du senast bredvid? - tobias
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - tobias
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
När fick du din första kyss? - i 1an
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - har jag säkert? när jag va mindre då asså
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nejnej, aldrig
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? -  vetinte?


Kommentarer
Postat av: Kalle pousar

Det måste ha varit mig ju johanna:D //kalle

2010-11-13 @ 23:08:04
Postat av: Kalle pousar

Klart det var ja ju:) //Kalle

2010-11-13 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0