helgen

hallådär, har inte hunnit skrivit någontning i helgen det har varit full rulle hela tiden dessutom så krånglade blogg massor. Men nu är det söndag och i fredags så följde sanna med mig hem, jag städade mitt rum lite hah, och mamma kom hem med nya grejer till sängen och en ny madrass grejt! Sen vart det fika för min bror fyller 20 grattisgrattis, jag fick också present hihi av min syster, 2 bhar. vene varför? Men iallafall vi bestämde oss för att dra till hallberg där det va fest, mycket kul! Sen sov jag hemma hos sanna och på lördagmorgogonen åkte vi till stan för att sanna skulle handla lite, jag bestämde mig för att inte handla nånting, var sååå nära en tröja.. men jag köpte bara ett hårband till slut iaf. Sen åkte jag hem och fixa iordning mig och så åkte jag och jennifer till marmobyn på fest hemma hos nick, kulkul. Det kommer att komma lite bilder från igår och ett videoinlägg från i fredags nån dag, hihi. Nu mår jag illa av chokladpudding. Senare kanske louise kommer hit! byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0