Vikning line, Cinderella

hejsanhejsan. Igår var det torsdag och skola som vanligt, efter åkte jag louise och julia till stan för louise skulle köpa skor, sen åkte vi hem till louise mysigt och roligt! Idag är det fredag och efter skolan var jag på möte, sen har jag bara tagit det lugnt, min syster har kommit hit för att hon ska vara hundvakt i helgen när vi åker på kryssning, vi åker imorn och kommer hem på söndag, det ska bli så jäkla kul! Louise kommer imorgon och så åker vi klockan 12, och när vi kommer fram till stockholm så ska vi fika och shoppa innan vi åker med båten. haha vad fult det lät..men iaf. Ska sova rätt tidigt ikväll, hinner kanske uppdatera lite snabbt imorn innan vi åker. Men godnatt alla och ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0