Saturday

hallå! Igår åkte jag och mamma till mormor och lämnade Unni och kollade på valparna fyfan så söta jag hoppas att en av dom springer runt och busar och gosar med mig här om 8 veckor...hihi. Sen åkte vi förbi marieberg för jag skulle köpa skor, hittade ett par jeans och en tröja också. Sen kom jag hem och vila ett tag sen gick jag till salambo där jacob och nicklas var, sen kom filippa och vi hyrde ''Upp'' och ''Year one'' och gick hem till Nicklas och kolla på dom och åt godis. Sen var jag och filippa för rädda för att gå hem haha så vi sov hemma hos jacob och nu har jag precis kommit hem och ska hoppa in i duschen, uppdaterar senare! pussss


converse


från cubus, något ljusare än på bilden.


från bikbok, framsidan


baksidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0