Just A Fucking T-Shirt

Igår gick jag och bästa louise till salambo med albin och andreas och åt, sen sprang vi bokstavligt talat hem till Amanda där även jossan, becca, jauqline, johanna, thomas och mattias var. Vi blev bjudna på kladdkaka och så spela vi jepordy, mys.

Imorse när jag och louise vaknade så gick vi direkt till factory aoutlet, tänkte köpa nånting fint tills imorgon men jag hittade ingenting förutom en vanlig t-shirt eller aa..just a fucking t-shirt. Sen fika vi eller jag fikade bara för louise mådde illa den tunnisen! Jag tryckte iallafall i mig en prinsesstårtebit. Sen åkte louise hem och jag drog till gårn en stund, där satt alla nördar och lanade det såg väldigt..kul ut...inte. hoho men iallafall så kom jag hem tillslut och sitter här och fryser ihjäl men nu måste jag städa! Hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0