johannaX2

Åt på joans med johanna efter skolan idag, mysigt värre! Jätte länge sen ju och så har ungjävlen precis kommit hem från thailand också och snart åker sanna dit-.- Men sen efter gick vi och fika haha, prinsesstårta vart de. mums! Sen gick vi till gårn och jag somnade till en stund i soffan men en viss antonK hade ju lite svårt att hålla käft:) Sen gick jag iaf hem och nu ska jag kolla på film som vanligt antar jag? Fast först måste ja bädda om min säng för kattjävleln har kissat i min säng? jävla idiotkatt men noll IQ. Aja och bwt så jag vet ja att jag skriver väldigt tråkiga inlägg men det händer ju inte så mycket kul om dagarna dirket och för övrigt har jag ingen insperation till nått? Men bilder kommer det att komma massor med sen men för tillfället har jag inte lägga in bilder från mobilen till datan. Och lite roliga videoklipp från fredags och lördags som sagt så håll utkik! pusspuss


en gammal men söt bild på johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0