helgen:

Ska berätta om helgen, det började med att vi kom till stationen fem över 2, tåget skulle gå 2:03 men vi kolla på sj:s sida och det stod att tåget skulle gå kvart över istället, klockan kvart över ändra dom till halv och sen till tio i och sen fem över sen halv osv osv osv...tillslut så kom tåget ca 2 timmar försenat...fyfan! Det var ju då pga all snö och is på växelgrejet på spåren, men sen kom vi iväg och på vägen fick vi stanna några ggr för att vänta på att dom skulle ta bort isen och snön. Men sen gled det på bra ett tag sen dör tåget och bara stannar och blir helt tyst...då är det nått jävla lokfel!? Sen när vi sto stilla där mitt i en åker så ropar dom ut att allt ätbart och drick bart tagit slut, sen tog all alkohol slut också haha fan vi var så irriterade så vi bara satt och garva. Sen fixa dom det och vi kunde åka vidare, i gnesta vardet en person som inte hann hoppa av tåget så hon ropar ut i högtalaren till lokföraren att han ska backa tillbaka!? hahaha..sen säger hon ''du får nöda ut'' haha.

Men vi kom till slut fram iallafall och fick ta en taxi snabbt och åka till båten, jag och louise hade jätte kul på båten, men det vart lite långtråkigt ibland det finns ju inte så jätte mycket att göra där men, sen uppträde Nordman, som jag sett massa gånger jag tror fan han förföljer mig för han är alltid där jag är..men min mamma tycker om han så bra för henne då. hah. Vi gick till hytten och skulle lägga oss runt 4 och precis när vi lagt oss så åker båten egenom massa is så det dåånar i hela båten..typiskt men var så himla trött så jag lyckades somna iallafall som tur var. Jag köpte ingenting förutom center i taxfreen, jag hitta ingenting jag ville ha...? aja :)

Idag, var jag som sagt med min syster o tatuera sig sen har jag bara slappat och förut åkte jag och köpte hårfärg, tanken var att det skulle bli lite ljusare, men det vart inte så stor skillnad...nu ska jag äta sen åka till louise och sova där, mys! Vi hörs och som sagt så kommer det massor med bilder någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0