båsenberga

Idag var det frisuftsdag i båsenberga, med lite övertalning bestämde jag mig för att åka skidor men louise. Hitta inte mina termobyxor eller nått så fick ta ett par gammla försmå men annars gick det bra att åka fkt, det var ett helt år sen jag åkte, haha på lovet ska jag och louise pröva att åka snowboard, (Y) Men nu är jag hemma och förut spillde jag oboy över hela bordet på min kamera, mobil en bok och hela duken och masa papper, bra jobbat va? Men snart kommer mamma hem och kl 3 ska jag till soc. orkar inteeeee. Vill bara duscha i flera timmar och sen sova som fan. men, snart är det iallafall helg!! yiiha


lånade bilden av johanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det är klart :) tack för sällskapet i backen!

2010-02-18 @ 15:44:51
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja det är klart :) tack för sällskapet i backen!

2010-02-18 @ 15:44:52
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0