14 FEB

Alla hjärtans dag idag. Har städat mitt rum lite och läst (!?) haha, Onskan men bara några ynka sidor sen tappa jag tålamodet. Mamma komemr snart hem med tuggumin plopp och cola till mig hihi. Sen ska jag bara slappa hela dagen och kolla på film och så. Längtar till helgeeeen! Kryssning med louise, fyfan så kul det ska bli hoho. Ger er dagens outifit imorgon bitti.

Helgen:
fredags var jag med louise, vi myste och skratta massa och tog det lugnt. På lördagmorgonen gymma vi fast jag orka inte göra så mycket och fick skynda mig hem sen och duscha och göra iordning mig sen tog jag bussen med sofi och elin till stan och kolla på när isac och albin hade sin första spelning med sitt band på inferno, dem var grymma fan! Efter gick (hm ska se om jag minns alla nu) , jag elin sofi josse jassie albin daniel isac kristoffer och bam till mc donald's, (tror det va alla?) och så var det fler bakanta där också hoho. Där satt vi lääänge tills bussen gick klockan kvart över sju. Sen åkte jag hem och bara softa. (Y)


jaa, jag är söt?


Kommentarer
Postat av: louise

jag längtar! <3

2010-02-14 @ 14:59:32
URL: http://louisefredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0