söndag 4 april

godmorgon godmorgon. Igår var det lördag och det var påskafton. Efter vi ätit mat och fått letat...efter påskäggen haha, så kom alexandra vi åkte och köpte en dricka och satte oss i tennisparken haha, sen kom jacob och då busa vi runt lite vid dagiset som 5åringar. Sen gick jag hem och sov lite sen drog jag till nicklas där jacob pg lollo tobbe antonp tom oliver rickard arvid och...jag tror inte att jag glömt någon.
Sen gick alla vi upp till oskar där det var fest med massa trevliga personer!

Idag är det söndag och sanna kommer äntligen hem!! Hon kommer lite senare runt 5-6 så innan ska jag och mamma åka och hälsa på hundvalpen lite hihi. Nu ska jag försöka ta nått att äta pusspuss. Btw så kommer bilder från igår när jag var med alexandra och jacob att komma upp på bloggen, och massa bilder från oskars fest kommer säkert att komma upp. 


Louise somnade så sött i min säng i fredags, hihi. Eftersom hon är omedveten 
om att jag tagit bilden så blir hon nog lite arg så jag tog bort ansiktet iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Elin

april, inte mars haha :)

2010-04-04 @ 19:55:31
Postat av: louise

JOHANNA JAG SER JU VÄRSTA TJOCK UT PÅ BENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÄSTA GÅNG VI SES.... SÅ KMR DU INTE VA LIKA GLAD LÄNGRE, OM DU FÖRSTÅR VAD JAG MENAR.

2010-04-04 @ 21:27:40
Postat av: johanna =Elin

oj haha! x)

2010-04-05 @ 18:28:33
Postat av: johanna =Louise

gud vad du överdriver nu louise!xD

2010-04-05 @ 18:28:50
Postat av: SV: Johanna

tack så jätte mycket! :)

2010-04-05 @ 22:31:23
URL: http://alexandraatuomisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0