1 APRIL

hej där! Det är första April idag...sanna är elak, alexandraL med! Men min dag har varit super. Grymt chill skoldag, först sprkv då jag gjorde hörövningen som kändes super! Sen metorstid och håltimme, då gjorde jag alice julia tove louise sofi och kevin tårta som vi skulle bjuda alla på, den vart lyckad. Sen var det lunch sen engelska som var skit soft, sen på svenskan gick jag och alexandra och kolla på innebandyn, sen åt vi alla tårtan och fick lite godis och påskmust av svennis! hihi. Sen kolla vi på semifinalen, våran klass kom 2a dom var jätte duktiga faktist! Sen åkte jag buss hem och sen drog jag och mamma till stan och jag fick en cykel haha. Men det behövdes. Moppe vill jag verkligen inte ha, kan och vågar inte åka haha inte i traffiken iallafall. Men nu ska jag äta tacos och senare ska jag leka med jacob. Pusspuss.





Kommentarer
Postat av: alexandra

jag är alltid snäll (a)

2010-04-03 @ 12:18:31
Postat av: johanna = alexandra

bara ibland...haha! :D

2010-04-03 @ 13:00:23
URL: http://hagerjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0